SHIPPING & RETURNS
ZWROTY I REKLAMACJE
Reklamacje
-
Eliza Flowers odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Produktu zakupionego przez Klienta, w szczególności w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014, poz. 121 z późn. zm).
-
W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego wskazane jest przesłanie do Eliza Flowers zdjęcia reklamowanego Produktu wraz z opisem reklamacji.
-
Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
Tel. 530 580 930
Email: kontakt@kwiaciarnialublin.pl
Siedziba: Eliza Flowers sp. z o. o. ul. 3-go maja 4, 20-078 Lublin, -
Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia dla przesyłek doręczanych na terenie Lublina. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 14 dni.
-
Reklamacje dotyczące świeżości Produktów kwiatowych (kwiatów, kwiatów w pudełku, kompozycji kwiatowych) oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Zalecane jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego Produktu lub samego Produktu do siedziby sprzedającego. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne.
-
Pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia można składać w ciągu 14 dni od daty realizacji dostawy.
-
Po zgłoszeniu reklamacji Eliza Flowers wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
-
W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta będącego Konsumentem przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827).
-
Jeżeli postanowienia ust. 2-10 powyżej będą mniej korzystne dla Konsumenta od przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zwłaszcza w odniesieniu do terminów rozpatrywania reklamacji, względem Konsumentów będą mieć zastosowanie te przepisy, w szczególności regulacje Kodeksu cywilnego.
-
Zgłoszenie reklamacji nie jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
Eliza Flowers - nie ponosi odpowiedzialności w takich przypadkach jak:
– odbiorcy nie ma w miejscu podanego adresu dostawy.
– odbiorca odmówił w przyjmowaniu zamówienia.
– we wskazanym czasie dostawy odbiorca był nieobecny.
W takich przypadkach twoje zamówienie jest zwracane do sklepu. Masz możliwość odebrania zamówienia w ciągu 24 godzin od nieudanej dostawy. Możemy zrealizować dostawę powtórnie w przypadku dodatkowej opłaty za kuriera. Przy odmówieniu w powtórnej dostawie i nieodebrania zamówienia w ciągu 24h – koszty nie podlegają zwrotu. Ponieważ firma poniosła pełne wydatki.
Za zgodą odbiorcy przesyłka może być zostawiona kurierem w innym miejscu: u ochrony budynku, sąsiada, pod drzwiami mieszkania. W tym przypadku Eliza Flowers nie ponosi odpowiedzialności jeżeli przesyłka zniknie bądź coś z nią wydarzy.